niedziela, 5 października 2014

W futerkowej kamizelce........

Dzisiejsza stylizacja typowo jesienna.
Bardzo dziewczęca,stylowa i wygodna- czyli tak jak lubimy :)A przy tym wersja raczej niskobudżetowa :)
Większość rzeczy to aktualna kolekcja dostępna w sieciówkach :) Pierwsze skrzypce gra futrzana kamizelka-kupiona jak wspomniałam-w taniej sieciówce.Na pewno wykorzystam ją do wielu stylizacji.Nie będę się jednak rozkręcać i za bardzo reklamować tej firmy,bo mi za to nie płacą ;).A szkoda :P
Przedstawiam jesienną stylizację na mojej córce Poli :


Kamizelka futrzana-KIKI
Bluzka z czachą -Cubus
Spódniczka-Next
Rajstopki-H&M
Berecik-H&M
Botki-Zara

4 komentarze:

  1. Też ją lubię :)
    Mam fazę z tym sezonie na futrzane kamizelki :) Pola ma 3,ale dwie pozostałe są cieńsze i krótsze-idealne na koszulę, ale nie na dwór ;) Do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić tą kamizelkę? Jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że się podoba ;)
      Kamizelkę kupiłam w sklepie KIKI-za UWAGA- 39,90 :)
      To sklep sieciowy,ma oddziały w całej Polsce :).
      Owocnych poszukiwań ! W moim mieście niestety nie ma tej sieci,kamizelkę kupiła mi koleżanka i wysłała pocztą :)
      Pozdrawiam!

      Usuń