sobota, 30 sierpnia 2014

W sweterku z serduszkiem - żegnamy lato.......

Mam przyjemność przedstawić kolejną stylizację dla dziewczynki :)Jesienną :)
Powoli musimy żegnać letnie sukienki i wyjmować swetry z szafy....Uwielbiam lato,czas gdy ma się na sobie mało ubrań,a skóra jest opalona.Lecz jesień też ma swój urok - zakładamy botki,płaszczyki,bezrękawniki.Bardzo lubię jesienne popołudnia w parku-słoneczko i spadające liście z drzew... Na pewno zrobią Poli sesję w "takich okolicznościach przyrody " :D
Na razie jeszcze bez liści,ale Pola już cieplej ubrana.
Stylizacja modna i wygodna-na spacer i na zakupy :)
Wybrałam dla mojej córki cieplutki sweterek z serduszkiem,bezrękawnik,stylowe botki oraz opaskę chroniącą uszy przed wiatrem.Oraz spodnie-nasz hit sezonu :)Szare spodnie ze srebrną nitką-modne i wygodne :) Co więcej - materiał wcale się nie mnie i nie trzeba prasować :D.Z mojego ulubionego sklepu na literkę Z :)
Co tu dużo gadać ;) Zapraszam na fotki :


Polusia :
sweter-Zara
spodnie-Zara
bezrękawnik-Next
botki-Zara
opaska-osiedlowy sklepik :)

2 komentarze:

  1. Pola wygląda świetnie! Super botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Botki też uwielbiam ! Taka miniatura dorosłych butów :) ach ta Zara ;)
    A przy tym są zdrowe dla stópki dziecka-bo mają sztywny zapiętek,dużo miejsca na paluszki i dobrze trzymają się stopy.Zawsze zwracam na to uwagę :) Dla mnie zdrowe stopy- przede wszystkim !

    OdpowiedzUsuń